Åland klart och bokat =D

Hej Store syrran ringde Vendelas  mamma olch prata om Åland så nu e det klart dom prata hur länge vi skulle vara där det e från torsdag-söndag =D Och hur mycket pengar och sånt. Gud längtar bara till båten ! Maten och spelen bufhe e så goooooot förra gången åt jag och vendela så gär lite men vi åt hemma frukkost men nu ska jag vakan kl 07.30 typ fixa mig packnigen e klar från onsdagen då den ska jag ficksa dagen innan sen så vaknar jag fixar mig ( INTE ÄTA) Måste vara hungrig till båten så vi äter MYCKET!! Men sen hämtar dom mig  kl 08.15 typ det tar att åka 1 timme typ då e kl 21.15 eller 21.30 så väntar vi någon 30 min så vi får platts måste ha bra platts  till bilen och komma upp fort !! Men sen äter vi i båten och den åker på havet så vi äter går i på tixnet och sen spelar spel och vinner pengar sen så går vi runt båten e bara för BRA OCH ROLIG!! Sen kommre vi vara framme åker till kamping stället och då kommer jag och vendela sätta upp stora tältet och sen padla eller något mer sen kanske vi badar och sen  på kvälle köoer vi snax och sänt gud vad kul men det kommer vara lite jobbigt kommer sakna mamma och familjen jag e varn att vara hemma mer !!! Men måste vänja sig + det kommer vara tyo + 20 eller 25 sköööönt!!!!!!! Jaja bloggar mer sen pöös


Tog bara en båt frå google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0