Coffie =)

Heej hej kom nyss hem från mammas kompis var på middag gott gott var det :) Jag har damp nu vi åkte och så glömde vi att vi har tvätt dom måste tvätta tills imorr jag ska ju åka så vår tvätt är borta nu ( tiden ) Så vi får vänta tills den kille som tvättar nu han har sin tid till 01.00 men jag såg hur lite kläder han hade så han kommer vara nog klar kl 23.00 så då ska vi tvätta !!!!! ( mamma ska ) Ja ja jag och syrran ( Peyman ) åkte till vendelas mamma och gav henne pengar 500 kr så imorr är det ! Nu sitter jag här med god kaffe med mjölk och mycket socker ska kolla på gammla avsnit på big brother jag e ensam hemme mamma peyman nora i stochkolam och sama ute ! Men men klarar mig. Kommer blogga lite nu tills syrran kommer då e det tvätt sen sova !! Eller först packa ! Men men hörs pöös



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0