Det är något still med dig och sommaren ?

Heej asså när kommer sommare det är april och det och typ ingen sol eller snön e ej borta konstigt !?
Just nu sitter jag ensam hemma med mamma. Mamma sover   ( tröt ) Och jag vid datorn. Syran sama peyman och nora är på stan pallade inte följa med. Snart ska jag göra mat har inte ätit från morgonen.
Men jag är inte så hungrig jag åt lite satsicki tror det stavas så ? Angerar min tid lite nu på
datorn för när nora kommer vill hon ha datorn så jag kommer typ inte ha den idag jag ska
duscha pllata håret äta ta ut lite saker till imorr och sen är typ kl 21.00 eller 21.30 så  då ska jag
lägga min det är skola imorr.
Jag , Vendela , Frida och Manar håller på med en Never Say Never dans till stordamms dagen
vi ska träna imorr vi kunde inte det i fredags för vi var i stordammen med klassen ! Kul var det
Men några vill att jag ska ge er tips på bloggar och jag gör det nu,

Kissie.blogg.se paow.blogg.se dessie.blogg.se anagina.blogg.se justindrewbieber.blogg.se

Dom är dom jag besöker mest på !

Men men vi hörs måste äta pööös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0