.



Post av Anonymt: 1. Varför är du bara med vendela har du bara henne som vän eller ?
2. Du e snygg Iallafal
3. Hur länge kommer du gilla Justin Bieber gillar du han nu ?



Svar: Hej du kan först vara snäll och skriva namn =) Jag svara först på din första fråga ( 1 )

Varför jag e bara med vendela är för att hon är min bästis älskar henne hon och jag har vart bästisar länge och jag vill vara med henne vi e bästisar och jag har massor av andra vänner tror du jag bara har vendela ?? Nej om du tror det har du fel jag har andra men jag är nästa BARA med vendela på fritiden jag reser med henne också =)


Din andra fråga ( 2)

Tack för att du tycker att jag är snygg men varför skriver du iallafal tycker du att vendela e ful ? tycker du det har du FEEEEEEL !!!


Din sissta fråga ( 3 )

Hur länge jag kommer gilla justin bieber jo jag kommer ÄLSKA HAN TILLS JAG DÖÖÖÖÖR HOPPAS JAG !! Jag dör nu för Justin Bieber sårklart jag älskar han fortfarande kommer att älska han forfarande när jag e död hehe Nej jag älskaaar han fortfarande och kommer älska han för evigt =)



Tack för dina 3 komentarer komentera på inte bara du alla andra också pöös


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var det som skrev ?

2011-04-19 @ 09:22:19
Postat av: Anonym

jag skrev där uppe det var Anonymt kolla innan du komenterar !

2011-04-19 @ 09:22:49
Postat av: LeylaBieber

jag skrev där uppe det var Anonymt kolla innan du komenterar

2011-04-19 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0