Godmorgon alla söta läsare :D

Heej vaknade super tidigt idag kl 08.40 hehehe orkade inte blogga när jag vaknade men nu gör jag det:) Idag har jag FULLT upp tills imorr jag ska: Hämta en sak från en person ,  jag ska duscha , jag ska ta ut mina kläder syrran ska tvätta , jag ska plattahåret , jag ska packa tills imorr och det kan ta någon 1 eller lite mer ? , Jag ska vara med familjen , Kolla på serien sen kl 23.00 MÅSTE jag lägga mig så jag vaknar tidigt på torsdagen :) Ingen Vendela idag.


Allt det ska jag göra idag ! Men jag hinner fran tills kl 23.00.

Just nu sitter jag här och tuggar på frön hehe gotti gotti :)  Jag är kännslig för att åka iväg med någon ut familj :( Eller fördetmesta mamma eller nora jag saknar dom så mycket jag kan gråta men vi snackar om 2 eller 3 dagar ! Hoppas jag klarar mig. Men men palla snacka om det nu ska jag kolla på min serie jenom datorn hehe älskar mina serie kommer missa dom 2 dagar neeej det e 4 serien jag missar medans jag e i Åland faan det e på arabiska men det e turkisk film men översätt till arabiska :) Men men ska blogga MYCKET idag för ska ej blogga när jag e i åland ingen tillgång till internet eller varken en datorn där och mobil not !! Men men bloggar mer senare Puss





Min älskling ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0