Godmorgon alla söta läsare :D

Hej kl är 09.13 vaknade tidigt fast jag la mig kl 00.00 jag e konstig ibland med morgonen när jag vaknar ? Hahah men men nu sitter min kära kusin Donia på planet mot USA New York lyckos henne vill också ! Men undra vad hon kommer hem med till mig ? Heheh ( Skojar ) Men idag vet jag inte vad jag ska göra jag ska ut en snabbis först sen om vendela är tillbacka tills jag är tillbacka ska vi kanske vara =) Igår när jag och vendela gick mot kiosken så skulle vendela köpa en shlas tror det stavas så men iallfal så vi gick till kiosken i sävja 2 och kille som jobbar är bara för snäll så vendela köpte en shlas så han fråga mig ska du inte köpa jag sa nej jag har inge pengar på mig just nu så han fråga varför och medans han pratar med mig så gjorde han en shlas till mig så fick den gratis asså värdens bästa kille som jobbar där jag skulle betalat 6 kr men fick den gratis heheh:) Varmt ut nu kommer det vara varmt för sommare är hääääär eller snart typ om 1 månad e den här men själva vädret och värmen här häääääär yeeeeeees :) Men men nu ska jag äta hörs senare pööööööös




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0