Godmorgon Bieberfever:)

Hej hej vaknade nyss :) Idag har jag fullt upp! Jag ska plattahåret har duschat sen ska jag ficksa mig sen ska jag nog hjälpa mamma och sen ska jag mamma sama och nora åka till min farbror,kusin vi ska äta middag där undra vad det blir suggen dom gör så gott helatiden =D ( Vad ska ni göra idag? )  Idag ska vendelas mamma och min mamma snaxa om torsdagen om vi ska åka till åland :) Längtar ! ( Lite ) Jag gillar inte att vara borta så länga ändå om det e 1 dag men nu 2 dagar när vi va i gotland var vi där ungefär 4 veckor jag kunnde inte sen åkte vi hem så jag kan ej vara utan mamma,syrran,nora och dom i familjen :( Men nu pratar vi ej om det ) Nu ska jag äta frukost så vi hörs =D Justen gå in på Kissie.se blogg kolla hon har fått en ny desaign till bloggen hon har hållt på med den SKKKKKIT länge eller inte hon en fotare och desaignare har gjort det kolla:)


HAR NI KOLLAT PÅ YOUTUBE PÅ MIG VENDELA OCH FRIDA ?????? KOLLA ( Bieberfever4003 ) KOLL nuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0