Hur började jag bli ett STOOOORT FANS för Justin Bieber ?

Hur började jag älska JUSTIN BIEBER SÅ JÄVLIGT MYCKET MIN MAAAAAAAAAAAAAAN !!!!

  • Det började att jag såg Justins första låt: One time så såg jag hur snygg och bra röst han har
  • Sen började det komma mycket fina ryckten om han sen såg jag kända bloggar om han kända bloggar börja skriva om han så jag börja tyck lite om han sen kom det massor av bilder av han så jag såg hur snygg han va.
  • Sen kom hans andra låt: Baby så jag såg hur mycket som hälst om han sen tillslut började jag ÄLSKA han lite sen kom det att han gjorde fler låtar jag så det + alla hans bilder och massor av komentarer på youtube och allts sånt sen så börja jag få en känsla om att jag börjar ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA HAN och nu e jag ett STOOOOOOOOORT FANS FÖR HAN MIIN MAN LOOOOOOOVE YOU <333 ♥

Älskar dig som faaaaaaan !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0