Ktastrof idag omg !!! LÄS !!!

Heej hej efter skolan gick jag ut med vendea och nora sen skulle vi dricka lite saft så ser vi rök komma från andra sidan !!! Vi sprang dit och hör anbulans , polis bilar och barndkård!!! Vi ser att min syrras kompis hus är uppbräd det kom så här mycket äld från huset hela huset var bara med eld tusen tals människor var där och syrrans kompis och henne föräldrar grät ju och pappa höll på att dö!!!!!! OMG DET FÄRSTA JAG VA MED OM och det är bara en gata immelan oss tönk om det händ med mitt hus det var bara två hus imellan min kompis hus hans kunnde brinna upp tänk ingen vet om hon råka bränna upp det eller om någon gjorde det !!!!!!! Men men ska sova måste vakna tidigt börjar kl 08.20 ska gå hemifrån kl 08.00 så ska vara pigg men men bloggar imorr pöööööös



Kommentarer
Postat av: MelissaBieber

OMG LEYLA JAG HÖRDE OCKSÅ !! ELLER JAG SÅG ELLER LYSSNA NÄR JAG VAR PÅ VÄG HEM FRÅN IKEA SÅ SÅG JAG AMBULANS OCH POLISER SOM KÖRDE FÖRBI OSS! OMG JAG BLEV SKIT RÄDD! SHIT.. SÅ DET BRANN I HUSET ? STACKARS DOM :(

2011-04-27 @ 21:28:36
URL: http://melissabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0