Längtar tills imorr :)

Heeej hej kollade nyss på min serie ! Har inget att göra :( Längtar tills imorr vendela ska sova hos mig vi ska gåt ill maj brasan kl 20.00 med Alexandra inte i min klass i min pararel klass och milissa också i min pararel klass :) Kul sen ska jag och vendela kolla på film hennes mamma ska hyra en skräk film syrran såg den på bio hon dog !!! skit läskig 15års gräns hehe 12 år är vi :) Men men sen ska vi nog prata lite och kolla köra något spel sen kansek vid 01.00- eller 02.00 eller mer ska vi sova som vi gjorde i Åland just det ska imorr med vendela och hennes mamma och pappa ska till stohckolm dom ska kolla på en sak och ska vi äta där sen hemmåt heheh men men skriver KANSKE mer imorr eller under dagen idag ingen skola to morgon !! YESS Men men hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0