Frågor och svar om mig :)

Gått i sömnen? nope

Svimmat? Vet inte

Slagit någon i ansiktet ? inte med menig bara råkat.

Trillat på is ? Jaaaa varje dag ( Vinter )

Brytit något ben ? nope

Badat i chocklad ? Neej

Gått runt barfota i lera ? Absolut när jag var liten inte nu.

Hoppat fallskärm ? Nej och kommer aldrig att göra det skit läskit fan ( Tror jag )

Byggt en koja ? Jaa många gånger

Hållt på att kvävas ? Ja fick adsma atak

Varit med i tidnigen ? Ja många gånger

Varit med på tv ? Vet inte

Sparkat en kille mellan bena ? Joo 1 engång nu när jag e stor

Uppträtt på en scen och gjort bort mig ? Njaaae

Dnasat i rengn ? Absolut

Hoppat i vattenpöl ? Absolut

Varit otrogen ? Nej har ingen kille äns

Skrattat så jag tappar luften ? Ja...

Drömt en mardröm? Jadå

Hoppat från ett tak ? Njaae vet ej

Gått vilse i en äffer? Vet ej jo kanske när jag var lite

Känt som att jag håller på att dö ? Ja

Gjort något med mig själv som jag inte borde ha gjort ? Ja

Varit ihop med en som är mycket äldre än jag ? Neej aldrig jag e bara 12 år kan vara ihop med en som e 13 typ.

Försökt ta självmord ? Neeeeeeeeej tror du att jag e galen mitt liv är mitt ska leva ut det !

Blivit sårad ? Jaa.

Blivit sviken av min bästa kompis ? Jaa.

Blivit rånad ? Jaa. ( Pengar )

Blivit missförstånd ? Jaa många gånger

Pussats ? Ja kompis puss ingen kille !! Och familjen har jag pussats mamma, pappa , syrrona.

Hatar mitt utsseande ? Nej eller ibland !

Ätit sushi ? Jaaa så jävla äkligt....

Älskar eller saknar någon just nu ? Båda och. Jag älskar älskar någon nu och saknar saknar någon nu.

Fuskat när jag spelar sple ? Ja har gjort det.

Varit ensam ? Jaa...

Somnat i skolan ? Nästan ....... ( Hehehe )

Snusat ? Nej

Är kär ? JAAAAAAAAAAA SÅRKLART JUSTIN BIEBER ♥

Ljugit för en kompis ? Mm..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0