Sjuk från igår och nu är min röst borta !

Heej gick ej till skolan igår bara en 30 min för att göra mitt prov sen gick jag hem ! Fick feber från kvällen syrran ( Sama ) smittade mig och nora så vi blev sjuka men nu e jag på topp men rösten är borta :( Idag ska kanske vendela sova hos mig vi kommer vara ensama ena syrran ska på fest mamma ska till stochkolm med nora och peyman jobbar ! Så vi kommer vara ensama men syrran som ska på fest hon är i lokalen som är bakom mig ! Så vi behöver inte vara rädda ni vet 16 årigas fester håller på till 02-03 på kvällen eller mer men men händer det något springer vi till syrran ! Men men ska kolla på film nu herrå

Kram Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0