Tröt men glad =D

Heeeeej ÄNTLIIIIIIIGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEN PÅSKLOOOOOOOOOOV=D=D Jag är glad att vi har lov ingen skolan , plugg, vakna på morgonen kl 07.00 sleeeeeeep now !!!!! Vendela har haft påsklov från förra veckan ja ja =D Idag i skolan var BÄÄÄST vi kom till klassrumet satt oss vid datorn sen var det rast och jag fick höra hur mitt prov gick gissa fick 10/11 man kanske ska gratta mig =D Iallfall sen efter rasten var det att ci ska göra klart och matte vi gjorde det på en 30 min sen var det lunch goodaste maten och sen fick vi  glass och sen fick vi gå heeem =D Min kompis Linn hennes kusin va i skolan hon är 17 år vi hade dunder med henne på rasten och lektionen sen så skulle hon efter skolan med Linn till stan och shoppa så kom dom till oss och sa vi tänkte kanske att ha tjej kväll någonstans dom kommer fixa och man ska sova där vi ba YEEEEEEEEES Så längtra dom ringer jag kommer sova jag vet manar kommer sova vi två vet jag bara men hon ringer upp tjejerna i klassen bara ! Får se om hon ringer alla jag och manar e bjudna hon sa det men det e kanske bara =D Ja ja ha det så gööt vi ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0