Underbar dag med Vendela :)

Heej alla söta fina läsare / Justin Bieber / Bieberfever<3 Just nu sitter jag här ska kolla en sak på Youtube :) på justin bieber. Idag efter skolan hade jag hemspråk sen så gick jag hem gjorde lite saker sen vid 16.30 gick jag och träffa Vendela vi gick till resturang och åt vendela tog pizza och jag hamburgare :) kännde mig super tjock när jag kom ut från resturangen hehe :( Efter det kom vi hem till mig tog min lilla syster och lekte med henne typ till 19.00 sen så kom vi hem till mig hela min familj satt ut och ficka så vi sat där och pratade om Justin Bieber konseren så kommer han ska vi boka biljeter till mig Vendela lilla syrran ( Nora ) store syrran ( Peyman ) och kanske hennes kille dom måste vara med om nora är med och mig och vendela det kommer vara 1000000000 tals människor <3 kl 20.00 lämmnade vi Vendela hem och nu har jag sutit vid datorn någon 30 min har ätit också :) Men men nu ska jag kolla en sak på youtube görs imorr eller lite senare puss alla söta läsaer / justin Bieber / Bieberfever <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0