01.07

Heej hej e ensam hemma =( Mamma & syrran gick till en kompis för 1 timme sen så e ensam =(=( Ska snart iväg till arlanda och hämta upp syrran & killen från greklan =) Aja detta skriver jag till vendela LÄS :


Vendela tänkte att vi skulle ha tjej fest eller grill fest ? Tänkte med tjejer i klassen =) I fall du vill så bjuder vi alla tjejer i klassen en dag när vädret är fint =) Okej tänk på saken i fall vi kan grilla måste vi ha en stor med oss du vet hemma hos mig hur mamma och NORA är palla med dom i fall peyman tar nora n¨ågon dag och mamma jobbar så kan vi ha hemma hos mig asså ut och grilla och sama hjälper oss annars kan vi ha hos dig =)=) Kull du har du vet fina glas och sånt =)=) Heheh men ajja tänk på saken så ring mig sen okej =)=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0