Nu har tiid

Heej hej nu har jag tid eller har haft tid men syrran lilla har suttit vid datorn ajja Iadg var jag hos vendela en liten stund hade inte så kul för hennes pappa drog av tv sladen för vendela sitter vid dator och tv för mycket ! Så han tog bort den så vi fick bara spela kort och göra armabnad det e ej kul att vara ut när det rengnar men vi gick ut lite sen gick jag hem hade ändå inget att göra hos henne !" Aja nu ska jag kolla på film sen vet jag inte det kommer vara film heladagen nu till kl 00.00 så då kanske jag bloggar eller lite i mellan jag har en serie snart innan det asså nu ska jag kolla ppå film nu på datorn sen efter serien är det en anna serie sen big brither sen e kl 00.,00 hehehe veeet e konstig haha aa ajaj hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0