En saga ( Men falskt är den ) skiven själv av mig =)=)=)

Heej jag heter saga & är 10 år gammal jag ska skriva en sak som har hänt mig !

Jag va ute med mig kompis så mamma ringde mig kl 6 och sa att middagen är klar vi öter alltid till sammans men nu va min pappa en idiot !!!
Pappa- Gumma hämta maten till mig till vardagsrumet med vatten !!!
Jag-Men alla vi äter ju tillsammans!
Pappa-Jag ska kolla på min serie !
Jag-Men pappa jag årkar inte jag äter mat!
Pappa - HÄMTA DEN NU SÄGER JAG NU NU NU !!!!
Mamma - Lilla gubben skrik inte så på din dotter du behandlar henne som en slav !
Pappa - Jag bestämmer i huset hon ska hämta den nu till mig !!
Jag-Okej pappa förlåt !
Jag-Här pappa !
Pappa-LILLA GUMMAN DU TROR JAG ÄTER SÅHÄR LITE FULLT PÅ NU MER MAT !!!!!!!!!!!
Jag- Asså pappa du får klara dig själv nu!
Så sprang jag därifrån och tog min mat & gick in till rumet !
Pappa- DIN IDIOT KOM UT NU FRÅN RUMMET NUUU!!
Mamma - Idiot gubbe e du inte kolck skriker på din egna dotter !
Pappa- Jag skrikr hur mycket jag vill din käring !!
I DAG EFTER
Nu gick pappa till jobbet när jag sov kl 09.15
Mamma- Gumman dags att vakna frukosten är klar !
Jag - Mamma jag vill inte äta med pappa jag äter i rumet
Mamma - Pappa jobbar det är fredag !
Jag -Juste när kommer pappa hem idag ??
Mamma - kl 20.00
Jag - oki
Jag- Mamma är ätit upp nu vill ducha sen gå ut okej ?
Mamma - visste men kom hem vid middag !¨
Jag - Ja ja !!!
1 Timme senare

Jag - Hej då mamma chillar ut nu
Mamma - Okej hej då
Nu är det middags dags mamma ringer !

Mamma i tel - Ja hallå gumman
Jag - A hej mamma
Mamma - kom nu vi ska äta middag
Jag - Mamma ja äter hos mig kompis okej men hoppas pappa blir ej arg !
Mamma - Okej gumman
Pappa- Vart är Alva ?? Hon är väl inte på sitt rum?
Mamma - Neej hon äter hos sin kompis =)
Pappa - VAAAAAAAA HUR LÅTER DU HENNE DIN LILLA HÄXA VART BOR HENNES KOMPIS RING HENNE NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Mamma- Men lilla idiot hur fan skriker du på mig jag ringer inte henne du får från din mobil !
Mamma slänger bara maten påboret och låter han äta själv

Pappa - Din idiot !!! kom nu och plocka varje smula !
Mamma - glöm det
Efter 5 timmar


Jag- Mamma nu e jag hemma ! hallå mamma , pappa
Jag skringer upp så hör jag skrik !

Jag kollar igenom lilla hålet i dörren så ser jag pappa med en kniv mot mamma !

Det första jag gör det är att hämta en egen kniv sen så springer jag upp igen

och ska ringa polisen exakt när jag har lakgt på så hör jag AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Och

så riner det blod utan för dörren !!

Jag öppnar dörren och säger till pappa :

Jag - DIN IDIOT PAPPA HUR DÖDDAR DU MIN MAMMA ASSÅ DIN FRU???
Pappa - Håll käften din lilla unge du vet inte vad hon har gjort
Jag - Nee det vet jag inte men jag vet att hon har inte gjort som din dödat henne !!

Pappa slänger kniven och går ner !

Nu hör pappa att polis ljudet  är här asså polisbilen !!

Pappa - Din lilla häxa ringde du polisen ?
Jag - AAA DET GJORDE JAG !!
Pappa- Vänta bara !
Jag- ?
Pappa spriger upp hämtar kviven och lägger den mot min mage !!

Men exakt när han vill läggin den i magen kommer polisen men pistol och är framför hans ansikte !

Pappa- Jävla poliser bakar ni inte undan nu så kniv hugger jag henne och sen kan ni ta mig eller döda mig bara att jag gör av med henne hennes mamma har jag gjort av med!!
Polisen - Släpp kniven nuuu innan vi skjuter dig !
Jag - Pappa snälla döda inte mig !!
Pappa - Käften din bebis !
Jag - MAMMA MAMMA  MAMMA POLISEN RING EN AMBULANS MAMMA LEVER HAN HÖGG BAR HENNE VI AXEN RING EN ABULANS HON ÄR PÅ TRAPPAN !!
Polisen ringer en ambulans
Pappa- VA ?? JAG DÖDADE JU HENNE !!
Så kollar pappa upp mot tarppan och ser henne !!

Medans pappa gjorde det så sprang polisen tog kniven la han mot golvet och bindade fats han med polis skjud eller vad det heter och la peppar i han öga !!

Pappa- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJ !!
Jag - Så mycket som du skriker ajj så mycket skrek min mamma aj så du får oxåå tåla !!!
Jag - AMBULANSEN ÄR HÄÄÄRRRR !!!=)=)=)
Dom la mamma i ambulans bilen och fixade såret

1 timme efter !!

Nu är mamma i sjukhuset dom håller på tvätta såret och sånt och nu e pappa i fängelset !!!=)

Sjukvården - Din mamma och du måste stanna här i 2 dyngn så sen kan ni gå hem =)
Jag - Okej tack =)
Jag - Mammmmmmaaa !!! älskade mamma jag trode du skulle dö eller att du va det =(
Mamma - Neej skulle aldrig lämna dig sjävl men glöm bort det nu =)
Jag - Okej <3 vi får gå om 2 dagar hem =)
Mamma - A men vi går till moster hos sover där tills jag har hittat ett nytt hem för vill inte bo där din pappa har vart i !!
Jag - Okej mamma det är snat =) Jag vill inte heller det =)
2 dagar efter =)

Jag - Heej moster =)
Moster - heej gummman och syrran kliv in
Nu satt dom och snaxa om allat som hade hänt men vi slipper han nu i alla fall =)

Så mamma och jag levde alla dagar bra nu utan pappa men bara med min moster och kusinerna =)


Detta saga är skriver av - Leylasaleh leylabieber.blogg.se =)

& sagen är FALSKT OCH INTE OM MIG !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0