Vad jag ska ha med mig till gotland !

  • Kläder/underkläder/bekini
  • kudde/filt/lakan
  • Pengar
  • smink
  • tanborste
  • snodd/håsspänne/kam
  • mobil
  • skor
  • hand väska
  • skvaller tidnig
  • till båten mat / skvallertidnig
  • min korp =) hhehe skojar
Vad jag ska göra dom här dagarna innan gotland
  • Imorgon torsdag tvätta kläder / vara lite ute & familjen sårklart
  • Fredag åka med vendela & hennes familj och handla lite till gotland när vi är i båten
  • Fredag samma dag packa och sånt
  • Fredag kväll vid 00-01 ta på mig skorna och jackan och pussssssaaa mamma familjen och säga ajö och gå till vendelas bil
Varför vi åker så tidigt är för att vi kommer åka en anna väg som dröjer & vi ville sova lite i bilen båten kommer 04.30 morgon så vi ville sova i bilen ehhehe
Detta är min  planering i alla fall i fall det inte händer någtot heh hoppas ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0