Livet är jobbigt !

Hejsan har ej bloggat på ett tag =( Nej jag har haft mycke mycket på mig. I måndags hade vi prov ENG i tisdagen var det vanligt hade bara arabiska och lektion idag onsdagen var det vanligt gick hem till vendela efter skolan heheh slog henne med linjal och hon fick sår hehehe. Vi åt mat och mycket mer =) Sen hämta syrran mig med bil kom hem och gjorde LÄXOR LÄXOR ÄNTLIGEN KLART MED ALLT!! Prov imorgon =( Matte prov och på fredag svenska prov och måndagen efter engelska prov mycket mycket prov så kommer ej blogga mycket sorry :( Men men imorr ska jag kanske hem med vendela måste göra mat till fredagen ska åka och bada efter skolan så vi honner ej göra mat så vi gör imorr istället =) Sen kanske jag över nattar hos vendela på fredag ska bestämma mig har väldigt svårt att göra det !! Men men bloggar när jag har tid pöös


Kram. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0