svar på frågestunden =D LÄS!

Postat av:

JUSTUN BIEBER SUGEER!!!!!!!!!!!!

Svar: Gud! Du tycker det men ej jag jag ÄLSKAR HAN !! <3


Postat av:
1. Hur många besökare har du?
2. Vem älskar du?
3. har du varit kär i någon i din

Svar: 1.Åå jag har 35-40 besökare ej så många men men
2. Jag älskar ingen annan är Justin Bieber
3. Ja jag har vart kär i någon i min klass men säger ej vem!

Postat av:

är du kär?

Svar: Ja ingen i klassen bara Justin Bieber

Postat av:

Har du bara vendela som vän ?

Svar: Nej nej inte als jag är mest med vendela för hon är min bästis men jag har MÅNGA mer!

Postat av:

Vilka bloggar kollar du mest`?

Svar: Jag kollar mest på Kissie Pawo Dessie Vendelas Min kusin Donia En Justin Bieber blogg och min såklart=D

Postat av:

Vad heter din bästis blogg?

Svar: Åå jag har henne som min läng men iallafal heter hon Vendelajacksson.blogg.se

Postat av:

Hur börjar du älska justin bieber

svar: Gid vilken svår fråga: Nej jag började höra om honom och börja kolla lite klipp om honom sen börja jag älska honom:)

Postat av:

Hur gammal e du ?

Svar: Jag är 12 år

Postat av:

vilken skola går du i ?

Svar: Jag går i stordammen i sävja ska börja till nästa termin i sävjaskolan i 6

Postat av:

vilken klass går du i och vilken klass ska du börja i

Svar: Jag går i 5:an och du kanske ska gissa vilken klass jag börjar i 6:An

Postat av:

vilket ämne ska du vilja

Svar: Kul fråga. Jag har redan valt och det blev Bild coh Form:

Postat av:

vilken skola ska du börja i ? Och vilken skola går du nu i ?

Svar: Gud har redan svarat jag går i stordammen och ska börja i sävjaskolan

Postat av:

Vill du gå på justins konser ?

Svar: JAAAAAAAAAAAA SÅKLART I LOVE JUSTIN BIEBER<3333


Postat av:
Varför har du blogg?

Svar: Nej jag ville inte skriva i en bok vad jag har gjort och sånt så jag ville häldre skriva via en blogg så några kan se det:)

Postat av:

har du andra vänner än vendela

Svar: Har redan svarat: JAAAAAAAAAAAA JAG HAR !!

Postat av:

vem umgås du mest med ?

Svar: Vendela

Postat av:

säg blogg adresser som du läser mest ?

Svar: Pulkdonia.blogg.se Vendelajacksson.blogg.se Dessi.blogg.se Pawo.blogg.se kissie.blogg.se och min

Postat av:

Bråkar du och vendela mycket

Svar: Nej nej inte alls bara skoj bråk men när vi var ej vänner Hatade vi Varandra ! Men nu gillar vi varandra och ej bråkar

Postat av:
har du haft andra bästisar

Svar: Ja jag har haft!

Postat av:

Många fråger "

Svar: Ja många :)

 

// Tack för alla frågar=D Ha en trevlig helg pöös




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0