Vart på stan+ hämtat beljerterna=D

Heej hej har nyss skrevit ett brev till min lärare=D Ja ja var på stan först med sötaste farbror och åt sen så gick jag till vendela och manar dom var i ( L ) Hahah jag skrämmde dom. dom var vid kassen så kom jag bak ifrån hehe =D Ja ja vi gick runt i TIMMAR!! mina fötter dog ! Sen så gick vi till bio för att hämta beljerterna till Never say never =D Nu behöver jag ej oroa mig om platserna till mig och vendela! Men men sen så hade vi skit kul jag skrämmde vendela igen vi åkte hiss och hon HATAR det ! Så det var någon grind typ som som stägdes äfter hiss dörren så vendela visste ej det så hon SKREK SOM FAN!! sen så skojade vi med manar vi lätt henne åka upp i rull tarppan och så sprang vi ner till ålens och gjömde oss och hon hittade ej så så vi tyckte synd så vi vissade oss ! Men sen köpte vi lite gotti gott och en Tuggumi paket love tuggumi!! Men sen tog vi bussen men det blev kalla balik palla brätta så vi fick åka gartis ;) Sen ko  jag hem ich gjprde läxor och tränade på en dans vi ska ha till skol avslutnigen =D Men men nu har jag bloggat klart hörs senare pöös


// Kram. Puss



Kommentarer
Postat av: vendela

2011-03-03 @ 20:26:33
Postat av: vendela

roligt detär inte jag som skrker vell hahahah

2011-03-03 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0