kom hem för ett tag sen

heej jag kom hem för ett tag sen jag va på stan med Mariam och Vendela vi hade super kul:) Tack tejer! Jag köpte en anskikts kräm till mamma och så köpte jag en näsesär så hon kan ha sina smink där i och så köpte jag hår spänen till henne hon behövde! Det var rea så allt ble bara 100 Kr BILLIGT Sen köpte jag till mig från Ginatricord en super fin munk tröja eller den är som en munk tröja men det finns inte luva kan visa er den sen! Jag kom hem och kollade på min film sen kom jag hit nu och ska blogga jag hade med mig 300 kr och igår va jag också på stan då hade jag 200 kr men jag köpte inget då så jag köpte idag eller jo jag köpte en msksare lorea vattentät! för 80 kr den kosdade 115 kr men sen blev den på rea till 80 kr bra va sen åt vi idag i Burkereking och igår i maqdonals :) men nu ska jag kolla på film den heter Ask-i memnum skit bra ! turkisk film:) Men jag kanske bloggar lite senare Puss Kram



 Ginaricord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0