Ändå om det är .....

Asså jag tänker på en sak som inte hände för en ett tag sen det var nyligen asså fatta att en BÄSTA vän kan vara svartsjuk på sin BÄSTA vän bara för att man gillar samma kändis !!! Jobbigt!! Någon kanske som läser detta fattar nog!! Innan personen gillade den kändisen jag gillar ( Justin Bieber ) så hette jag på hennes kontakt Leyla & Justin Bieber men plösligt när hon börjar gilla han tar hon bort det och säger jag vill inte att du ska hetea det jag ska hetea det !
Snacka om drygt och taskig och jobbigt asså semestern på gotland va inte så roligt som ni tänker er slå sin egen bästis fattar ej det o fick hur ont som hälst men när man säger imot stoppar hon det ! Asså snacka om Taskit ! Inte bara det personen vill bara göa det hon vill inte det jag vill och jag e med så tänkt lite på mig inte hela tiden vid datorn på semester och surffa på mobilen asså lite taskit tycker jag ni då ??

Kommentarer
Postat av: Kia

Hänger inte riktigt med -

är ni osams?

2011-08-05 @ 00:03:19
Postat av: LeylaBieber

Neee bara sa för om personen läser detta kan hon fatta

2011-08-05 @ 12:47:46
Postat av: Anonym

leyla jag har byr så du heter leylabieber jag skojade det var hem till dig till mobilen heter du leylajustin bieber

2011-08-05 @ 16:59:11
Postat av: Anonym

leyladu fattar inte hem till dig heter du leyla men till mobilen heter du leylabieber justin jag lovar

2011-08-05 @ 17:03:08
Postat av: Leyla

Okej =) Skulle bara säga

2011-08-05 @ 21:02:43
Postat av: Anonym

gör inget älskar dig ändå

2011-08-05 @ 21:03:43
Postat av: LeylaBieber

jag med puss

2011-08-05 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0