Bloggpuse över ! =)

Heeeeeeeej !!! Gud har saknat min blogg och alla läsare hehe =) Aaa... jag har haft det bra där i gotland men dom första dagarna vi kom rengnade det och åska =( Men annars har det vart fint väder men vi blev ej bruna =(=(=( Heheh det ät inte viktigast. I alla fall har jag kolla bloggar nu och sånt ska ta något och äta jag e hungrig från resan hemmmååått !!! Vi åkte kl 02.30 på natten snacka om trött nu !!! Hahah ajja nu ska jag äta och sen sova och sen kolla på film så kommer blogga senare men vi hörs om en stund puss <3
Justen ska säga en sak igår va jag och vendela på vatten landet =) kuuull va det vi badade och sån sen gick vi till tivolit och sen badade vi igen och sen mot tivolit heheh så har bandet kvar kanske tar ett foto och lägger ut men hörs sen <3
Snacka om trött !!! ( Jag är )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0