Snabb film nu sen mot säng så sissta inlägget för idag !

Heej hej jag brättade inte mycket men jaja vi gick till skolan kl 8.30 så gick vi in i klassrumet vi hade inga lektioner bara lekar för det var ju först dagen ! Sen så åt vi mat det var mos med fisk ganska gott sen så hade vi rast och sen lek sen slutade dagen så gick och hämta lilla syrran från dagis och sen kom jag hem vrrråååll hungrig skäkade mat och sen har jag städat och duschat mig och nora och nu e jag klar med allt skköööönnnt: Imorr kommer jag ha lektioner vi har desutom skolfota ska pynta upp mig lite =) Sen har jag engelska matte och vet ej mer men vi slutar 2 eller 3 vet ej men bloggar mer imorr efter skolan : ( ska till fritidsgården oxå ) =) Aja hörs imorr
Pözz // godnatt

puss på dig med min älskling 

Kommentarer
Postat av: MelissaBIEBER (MRS. BIEBER)

Ja Alexandra och du vet men hon kan inte gå in på de fast än hon skriver rätt! Godnatt!.

2011-08-18 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0