Svar på tal :

Post av : Alexandra : Vad heter den andra bloggen

Svar: Sorry fast jag ön säger e det kod + det är min egan dagbok den heter i alla fall: Leyladessier.blogg.se. Men sorry det är kod och det kommer jag ej säga =(
Post av : Lisa: Din blogg är jätte fin & bra. Kan jag få veta vad din andra egna blogg heter? Den är säkert lika bra =)
Svar: Taacck Lisa att dy gillar min blogg =) <3  Du kan få veta vad min andra blogg heter men det är kod på den och det är en dagbok för mig så såhär heter min blogg : Leyladessier.blogg.se. Men det är lösenord och jag kommer inte säga för det är en dagbok annars skulle jag säga sorry =(

Aaa dte blir komentaraer för min nya blogg men det är min egen blogg för mig BARA men men förlåt


Kommentarer
Postat av: Anonym

byt blogg namn leyla det passar inte vendela

2011-08-07 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0