2 hela dagar med Vendela <3

Hej hej :) Jag vet att jag har ej boggat jag har bara varit med vendela. Jag sov hos henne i går vi hade skit kul asså kollade på bästa filmen !!! Den var bara för rolig:) Asså det var en gammal käring med hon var iran så hon kan ej svenska och jag dog av skratt hennes barn barn sa till henne du måste sova nu inte kolla på din så hon ba ju han pratar om hennes fitta! Så hennes barn barn ba du måste sova nu sov sov hon ba Suv suv helt konsitgt hon kan ej svenska sen hon ba SOVA ! hon satt och pratade med en sax och hennes barn barn ba ´kan du vara tyst hon ba NEJ min sax tror jag på han kommenr bli inponerad! Och börja blåsa på den som att det var hennes gud. Sen hennes andra barn barn skulle gifta sig så dom duschade henne så hon sa till hennes doter raka av din doters fitta den ska vara rakad som en vit ost! Asså jag dog av GARV!!! Hon är bara bäst jag ska ta reda på vad den heter:) Efter jag sov hos henne så dorg vi till stan idag. Jag köpte förs en tröja från H&M den kostar 99 Sen gick vi till Gina och hittade den tröja vi alltid vilja ha med den har kostat 200 och vi ba det är dyrt men när vi kom in till gina kostade den 49kr asså jag sprang till H&M coh lämnade tröjan som jag köpte till somaren och sen köpte den jag har alltid viljat ha först för 200 och sen till 49 asså jag dog:) Ska visa den senare :) Ja ja Så jag har vart med vendela från igår mogron ungefär tills idag kom hem vi 15.00 eller 15.30 ! Nu är det dags för dig att sova här kommer inte sova hos dig dit hus är det KALLASTE huset jag har sovt i! Fan ute är det varmare. Hahah men men ska kolla på film nu så vi hörs pöös

En sån med i svart <3

Kommentarer
Postat av: vendela

du hade 2 täken och du fryser

2011-02-23 @ 19:14:04
URL: http://vendelajacksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0