4 Dagar kvar älskling =D

Heej har inte bloggat bara svarat på komentarer =D I morse kollade jag almenakan och då var det bara 4 dagar kvar tills min älskling fyller år (Justin Bieber) Tänk han blir 17 år gammal =D Fortfarande kommer jag älska honom ♥
Nej igår var jag hemma årkar inte röra på mig :( Snart skola ! Då blir det plug plug:( Just nu tänkte jag bara kolla bloggar och sen fixa min garderob och sen kolla på film =D Idag årkar jag inte heller gå ut tänker bara vara hemma :( Jo jag kanske går ut med vendela om hon kan men då blir det senare jag vet inte kanske ! Ialafla nu ska jag kolla bloggar snabbt och sen fixa rumet och garderoben: Åå längtar tills sommaren =D Solen,bada,sola,brun,varmt=D Gud vad man längtar. Igår slog jag rekord fick ungefär 50 läsare typ bara under ett par timmar =D Jag kollade hur mycket besökare jag hade ungefär vid 18.00 tiden då var det typ 25 st och sen kl 10.00 kollade jag igen då var det ungefär 40-50 st =D Mm jag kommer snart ha frågestund så ni får fråga vad ni vill =D Gör det redan nu om ni vill så svara jag på dom redan nu =D pöös <3

4 Dagar kvar älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0