Firework

Tja Tja hur mår alla ? Som tur mår jag toppen utom att jag har ont i magen asså bara lite:( Kom hem för en stund sen. Var med vendela och hennes päron:) Vi var och handla. Just nu har jag ätit och sitter här och lyssnar på Katy perry Firework: Skit bra. Ja igår var jag hos vendela. Asså ni fattar inte hur kallt hon har det hon hade på kvällen grader 1 på hennes elemet och så får jag kallaste teket eller det var ej ett teket det var filt och jag frös som FAAAN!! Skit i den nu. Nu ska jag lyssna på mucik och sen klä av mig och göra läxor:( Just det i går ar vi med klassen i sävjaskolan och skulle tästa på vilken klass vi vill börja i. Jag kanske ska ta bild och form. Det var ganska kul. :) Men nu ska gå men vi hörs senare puus och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0