Fuck !!

Heej hej jag skulle nyss ladda över bilderna då tog kameran slut på baterier :!!!!!!!!!! FAAAN  men
men. Nu ska jag ta ut mina smuttsiga kläder syrran ska tvätta tills imorr :)
Så jag kommer blogga senare och kommer ladda över bilderna
när batteriet är full laddat.
Så nu ska jag kolla bloggar och ta ut smuttsuga kläder
Men men komentera och säg något gott inlägg jag ska göra
asså nått inlägg du vill att jag ska skriva eller
lägga ut bara bilde eller
något inlägg som du har som förslag :)
Så komentera oh så kollar vad som har kommit
så kan jag göra det :)
Snälla gör det jag
men inte vidioinlägg för jag vet inte
hur man laddar över bvidion man har gjort med sin kamera !!
Om ni vet det så komentera gärna och säg det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0