Har mycket nu för mig

Heej hej har inte bloggat men det bror på läxor av läraren hehe. Idag var vi med klassen på hamarskog vi åkte kl 08.30 och kom hem kl 15.30 asså vi var ut så länge ungefär :( Det var is klat!! Fan minus 100 så kändes det för mig !!

Vi skulle tästa lite saker. T.e..x  Om man åker skidor eller går på is så kanske man rammlar och isen går sönder och man ramlar i vattnet som är lifs farlig !! så vi skulle kolla vad man ska ha med sig på isen om man är där ! Sen fiskade vi men jag årkade inte så jag kollade på:)  Sen fixade jag äld med min lärare asså så man kan grillar korv! Sen var vi  inne i tältet bara och snaxa tills vi skulle åka hem ! Det var så kallt ju. Men men sen fick vi gå 1 km till bussen!! Tänk man går 1 km när det snöar som fan och blåser!! Men men sen tog vi bussen va i den typ en 35 min:) Skönt efter tog vi buss 5 vi var i bussen typ 20 min :) Sen kom jag hem och bara vilade och sen läxor :!!! Ialafal så var dagen ej bra dag!! men men så är det ni kommer nog också göra det!! Men imorgon ska vi kolla lite i sävjaskolan:) Vi ska kolla hur det känns att gå i den skolan och vilket ämne vi ska ha men men ska dra hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0