Jobbig dag ! Men kul :)

Hej nu har jag inte så mycket bloggat hade gäster hemma eller vad ska man säga min farbror och hans doter donia och hans fru:) Sen kom min syrra och hennes kille och hälsa på dte var kul kul:) Men men dagen var att vaknade upp att jag och vendela gick ner och år fruckost sen städade jag rumet och tog en dusch sen gick vendela hem så jag kollade på tv , torkade mitt hår och sen platta det. Ganska jobbigt!! Sen hjälpte jag till med disken och soperna duktig flicka leyla :) Heheh. Sen kom farbror och donia och farbros fru så vi pratade och sen väntade vi på syrran och hennes man så dom kom tillslut! Men vi började äta middag mamma hade gjort skit gooooooooooood mat!! Hon var uppe hela degen hon kom hem från jobbet kl 07.30 och har vart uppe från dess och sover inte äns nu !! Men sen så firade mina kusiner mig med tårta och present:) :) Andra syrran hade bästellt hem tårta där det stog Grattis på födelsedagen Sama, Leyla och Nora:) kommer lite bilder senare på det:) Sen åt vi tårtan och fickade sen s¨å fick jag 200 kr av farbror , Donia och hennes mamma :) Sen vid 20..00 gick dom hem så från dess har jag duttit vid datorn , gått ner och ätit och sen kollat på this is it men MJ Kul kul : Så har dagen vart så nu ska jag sitta vid datorn och sedan lägga mig men bilder kommer kanske imorr pöööööööös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0