Köpte Addidas byxorna :)

Heej hej dagen har varit lång idag !! Jag hade skola som valigt läraren var sjuk så vi hade en annan lärare vi hade lekar och sånt:) Sen gick jag vendela manar frida till biblotecket efter skolan och pratade lite om minuten så vi har planerat:) Efter det så gick jag hem och väntade på mamma. Sen gick vi till skolan hade möta. Efter det åkte jag och mamma för att köpa addidas byxorna så tillslut gjorde jag det från staidum för 350 kr :) Är så jävla glad men vet ej om jag ska ha dom imorr kanske ska ha dom på torsdagen för gillar ej att ha nya kläder diräkt :! Men men ska kolla på film sen ska jag kolla på halv 8 hos mig men men vi hörs pöööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0