Ska planera med Vendela

Heej hej jag och vendela ville göra minuten i skolan en helg :) Så nu när jag satt i rumet tänkte jag på att börja planera med vendela vilken dag och när och vilka minut lekar vi ska ha :) Så jag tänkte prata med vendela om det på rasten så planerar vi det eller efter skolan i bibloteket :) Men men vi har allafal bestämt att det ska bara vara tjejerna i klassen och alla tar med sig något gott som efteret eller för rätt eller maten :) Jag vet vad jag ska ha syrran sama ska göra ris och vendela kanske gör en gryta så vi menar att vi gör tillsammans :) Men men det är ju jag och vendela som gör det så vi kommer behöva köpa saker som ballonger flaskor burkar Och något mer men det här planerar jag med vendela imorr kanske och läraren för vi ska ha skolans drammasal så vi måste prata med läraren men men måste borsta tänderna och krypa in i sängen så vi hörs imorr

// Heej då alla söta läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0