Ska skärppa till mig med min blogg!!

Igår när mina kusiner var här så sa pratade jag med min kusin Donia jag ba varför bloggar du ej så mycket hon ba vem orkar blogga helatiden jag har massor annat att göra!

- Jag ok men jag bloggar skit ofta
- Donia: Hahah ok men din blogg är såhär fjortis blogg
- Jag. Hahah nej nej
- Sama! Donia vet du vad leyla gjorde hon skriver typ 6-8 inlägg varjedag fan när jag sa till leyla att jag vill ha datorn så leyla ba okej jag ska bara skriva på min blogg att syrran ska ha datorn!! Asså leyla tror att blogg är som msn man chattar nej det är ej det man bloggar typ 2-3 inöägg om dagen ej mer
- Donia! Va skojar du haha leyla din blogg är som en fjortis!
- Jag haha sama skit rolig du är!!


Men nu har jag tänkt det donia sa ska jag göra kolla hennes blogg och kolla vad normal den e och helt okej Www.pulkdonia.blogg.se har henne som länk

Som hennes blogg ska jag göra kommer blogga mycket mindre!! Så ni vet och längre text inte: Hej bloggen nu ska jag ut med vendela hej då!
Nej jag ska skriva en lång text men men tänkte bara säga pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0