SVAR!

Post av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u: vad tycker du om justins nya frisyr då?;)

Svar: Mm den är skit snygg =D Han är alltid det han passar med allt=D Men jag tycker att föra var finare =D men den här är också snygg han är alltid snygg =DD

Post av :laceeQUEEN: Det ska bli super kul om du anmälar dig tävlingen genom att skriva bara jag är med i inlägget! Vinnaren utser jag imoron! lycka till och trevlig kväll söta du :)

Svar: GUD !! VAad mycket tävlingar aa jag ska vara med ! Ha en trevlig kväll också =D

Post av: Alexandra: Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

Svar: Mm kollade vinnarna och det var inte jag :( Men jag har anmält mig igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0