Svar på tal :)

Heej hej det kom 4 komentarer som jag ska svara på :) Det var för det inlägget jag skrev när kommer never sye never ut?

1.

Av: Vendela Min bästis : sa: Filmen kommer aldrig ut hahaha


Svar: På Vendela Min bästis: Hahah vendela skit skul hehe men vi går på den tillsammans oki:)

2.

Av: elinbenneborg: Sa: Den kommer den 11 april till biograferna i sverige :)

Svar: på elinbenneborg: Åhh tack så mycket:) Längatr bara skit mycket:) TACK TACK<3

3.

Av: jennifer: Sa : Fin blogg :)

Svar: På jennifer : Tack så mycket din med <3 kollade på den:)

4.

Av: Jennifer: Sa : Fin blogg igen :)

Svar: På jennifer igen : Tack igen





Kommentarer
Postat av: vendela

kanse jag går med dig får se om jag vill slösa min pengar på den killen få se kanse kan heldre köpa kläder för 130 kr eller vad det kostar men hej då

2011-02-05 @ 22:45:01
URL: http://vendelajacksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0