Svar på tal 3 komentarer!

3 Komentarer e på inlägget jag skrev: Är dom verkligen? Och dom 2 andra på inlägget: Baby

1. Post ! Av Love JB. detta inlägget har verkligen inte du skrivit , ville bara påpeka det !

Svar: Av Love JB. Hur fuck vet du dte vad tror du jag gör går och kopierar av andra bloggar? Va bara tyst om du inte vet något tror du jag är en bebis som går och kopierar av andra? TYST BARA !

2.  Post! Av Love JB. DEt är bara en film , tro inte på allt som sägs!

Svar: Av love JB.  A jag tror också det men dom pussas ju ja ja det är bara Justin Bieber och hon som vet det inte vi !

3! Post ! Av anonymt. gud åå älskar han <333333333333 LOVE JB

Svar: Av Anonymt. A älskar han med love JB men han är min :) <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0