Svar på tal av vendela !

Vendela komenterade och sa

Vendela : kanse jag går med dig får se om jag vill slösa min pengar på den killen få se kanse kan heldre köpa kläder för 130 kr eller vad det kostar men hej då


Svar: Okej du behöver je följa med om du vill inte slösa dina pengar som typ går 150kr jag kan ringa någon anna kompis och gå med den t.e.x Manar asså jag och manar och frida :) Om dom vill gå med mig och sen säger du ja vendela att du vill gå med oss då får jag se om jag vill för jag vill hälst att du säger innan du ska gå för du vill ej slösa pengar på dne filmen så manar kan göra det för hennes kändis som hon gillar är med han som sjöng never sye never med justin bieber Så jag ska fråga manar ska ringa henne och frida så ja ja om du vill går vi själva annars går bara jag manar och frida om dom kan men dom kan tro jag:) Hoppas

Kommentarer
Postat av: vendela

okej jag kanse följer med får se jag tror denn inte är så bra

2011-02-06 @ 10:04:13
URL: http://vendelajacksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0