Svar

Post av: Alvira.justin bieber är min! jag var på en konsert i somras,då jag såg justin bieber. Han är så snyyygg,och jag stog inte alls långt ifrån honom! Haha,vad säger du om det,va? JUSTIN ÄR MIN,BARA MIN! INTE DIIIIIN! HAHAHAHA! Jag äger dej,duunderrr.

Svar: Gud vad bra att du va på hans konser=D Jag skulle också vilja gå men det är långt här ifrån! :( Alla säger att Justin Bieber är hans ! För alla älskar honom. Jag vet att du skriver så för att du älskar honom jag skriver till många att justin Bieber är min! Men han är ingens äns för han har träffat personen och sakt du är min! Du varför äger du ut mig? Bara för att du har gått på hans konser? Miljoner personar har gjort det det betyder inte att alla äger ut varandra för dom har varit på sin bästa kändis konser! Men tror du att du äger ut mig så tror du fel sorry:( Jag vill inte starta bråk genom blogg ! Så du vet tror du fel jag blir inte ägd för att du går på hans konser! Men jag är glad att du har gjort det=D Jag skulle också vilja gå på hans konser ! Love Justin Bieber <3


Många tycker om honom <3 Och jag är an av dom <3

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-25 @ 11:13:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0