Tack alla tjejer som kom <3

Heej hej nu har jag kommit hem eller kom hem för en stund sen. Vi hade fest det skulle vara minuten med det blev typ bara vanligt fest :) Det var skit kul vi dansade loss !!!! Hade högsta volymen och bara dansade körde olicka lekar och mycket mer:) Igår var jag på bröllop det var också kul:) När vi åkte så tappade vi bort oss men sen hittade vi och sen när vi skulle åka tillbackas tappa vi också bort också! Det slutade 01.00 och vi var hemma kl 03.00 somnade vi 03.30 och vakande vid 10.00 skönt:) Åkte och handlade med vendela. Det räkte 208 kr :) Imorgn ska jag med vendela till stohckolm man ska vara med i äntligen hemme :) Så det ska vi göra kul kul:) Jag är skit tröt ska bara logga in på gmil och sen sova meen vi hörs pöös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0