Utveklingsamtal

Heej hej hur mår ni? Allt med mig är ok:) Hade utväklingsamtal idag och allt gick bra skulle bara träna på att skita i killar eller tjejer som vill bråka! men men bajs på dom! Annars gick allt som det ska. Jag konstrerar mig som tur säger hon och det är SANT ! Men imorr blir det inte alls något inlägg vet ej kanske bara ett tror ej något kommer bli. Jag kommer vakna och sen fixa mig och äta och sen dra till skolan. Vi börjar med att ha prov från 08.30 till 09.00 sen kl 09.00 är det tävling i drammasalen kl 09.00-10.00 man ska rocka med rock ring och sen vinna något. Det blir kul sen är det rast lektion och sen slutar vi kl 13.20. Sen SPRINGER SPRINGER jag hem måste duscha klä på mig sminka mig platta håret locka det !!!! Och sen iväg till bröllop kul kul :) Min kusin gifter sig:) Så blir det så kommer nog bara hinna blogga på morgonen annars bloggar jag på lördagen om jag också hinner jo det gör jag. Nej då blir det fest i drammasalen för tjejer i klassen vi ska ha minuten. Så vi ska äta middag och se ficka och ha tävlingar och lite trevligt med varandra :) Det har vart så mycket bråk med tjejer i klassen och just mig och vendela så vi tänkte ha kul med alla i klassen så jag och vendela fixade en minut fets :) Så vi ska åka och handla kl 14.00 vi måste handla och sen åka till skolan fixa lång bord ta ut alla saker och fixa bort till maten och fickat och MM. Så jag längtar tills imorr och lördagen ! Men dagens klädstil på lördagen kommer då men ej imorr jo kanske ! Om jag årkar ladda över alla bilder som vi  kommer ta. Men ialafal har skit ont i magen fortfarande ! AJ AJA AJ AJ AJ AJ AJ AJ ! ja ja ni borde skaffa Gmile det är skit bra som msn men ännu bättre ! Chattar med Vendela helatiden !! Skit samma palla skriva mer men men vi hörs pöös dagens låt kommer snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0