Åkte skidor med Vendela idag! :)

Heej jag glömde säga att jag åkte längd skidor idag med vendela! Täncker aldrig åka igen längd skidor asså ni fattar inte hur jobbigt det är!!!!!!!!!!! Ramlade hela tiden hela tiden hela tiden!!!!! Asså vi gick från vendela kl 14.30 och var hemma hos mig kl 16.30 asså det gick så sakta för jag ramlade hela tiden och att vi tog en skogs väg och man kan inte gå så bra där! Jag kunnde inte gå upp för en bake äns så jag fick ta av mig skidoran typ 5 gånger och sen sätta på mig dom och bdet tog typ 10 min så allt tog att ta av min skidorna och sätta på mig dom 5 gånger tog C 60 min  OMG Men men ska kolla på film hörs senare pööööööös




         




 Vendela + Leyla = Bästisar <3333333

Kommentarer
Postat av: Bästa Peyvin!

Nämen va sööta ni e!<33

2011-01-08 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0