åkte skridskor idag:D

Hej hej idag åkte jag skdriskor det var lite kul:) Men det var skit kalllllllllllt !!!!!!!!!!!!! MINA FÖTTER OCH LITE AV HÄNDERNA DOM VAR IS!!!!!!!!!!!!! Men men har inget att säga jag ska bara vara hemma och ta det lungt vednela gick hem typ nyss så jag kollade på kompisar på nätet:) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DET ÄR BARA 6 DAGAR KVAR TILLS DEN ÄR SLUT FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!! :( :( :( :( Jag älskar den undra vad som börjar då??? Men men jag ska säga en sak till vednela: Du vendela bara så du vet du vetatt den killen i väran klass som gick in på din blogg du vet att han såg dig med morongrock och det andra som var inte så fint! hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0