Är i biblotecket med vendela!

Heej jag kom till biblan nyss vi ska sitta vid datorn ett tag:) Sen så ska vi kanske till mig. Idag i skolan började vi med att ha samling och bara prata om vår jullov vi pratade från 08.30 till 10.00 sen hade vi rast:) Efter det hade vi lite matte och sen sv/sva i en halvtimme:) Efter åt vi lunch det blev köttbullar med makaroner! Sen hade vi so och sen music och rörelse i drammaslaen :) Kul kul! När vi slutade gick jag till data salen och skrev inbjudan till min..... Kan inte säga några som är bjudna kan se vad vi ska göra dom får läsa inbjudan:) Men men ska kolla bloggar nu hörs senare pöööös<3 Kan inte lägga ut en bild just nu jag är i biblan hehe



Kommentarer
Postat av: anonym

shit ingen vill veta om din skoldag

2011-01-11 @ 20:26:38
Postat av: anonym

meh :S

2011-01-12 @ 17:29:39
Postat av: Sara Eljesani

Asså din fucking anonym så feg att du inte kan skriva ditt namn ? :s Om du inte har nån blogg så hållkäften , man ska skriva om sin dag o allt ! såå daahhhh :@

2011-01-12 @ 18:57:39
URL: http://sarays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0