Har inte bloggat

Heej degen började med att jag och vendela vaknade sen så åt vi frukost och shillade iväg till stan:) Vendela skulle köpa en jens shorta som min som jag fick i julklapp:) Hon tyckte att den var fin så hon ville ha en så vi åkte och köpte den. Sen så köpte jag en näsesär som jag lägger mina maskarer och örhengen:) Den var rea på den kostade 29.50 och så blev den till 15.50 kr väldigt BILLIGT 15 kr:) men den var liten inte stor men jag köpte en stor till min mamma:) den kostade 50kr och blev till 25 kr :) Mm sen kom vi hem till mig va lite med min Lillesyster hon hade gjort kalla ballik i mitt RUM:( så jag städade upp det sen så körde vi kurre juma med syran och vendela:) men nu ska jag kolla en sak på yotube så vi hörs herrå

Vendela & Jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0