Längtar tills imorr

Heej hej nu längtar jag tills imorr jag vendela och sara ska på kinaresturang och sen ska bara jag och vendela på bio :) Det är ju för att jag fyller år <3 Men jag kommer kanske om jag får av mamma ta med mig kameran så kommer jag ta massor av foton <333333 Asså kameran är familjens så måste fråga men jag tror att jag kommer få jag fyller ju år <333 Ja ja längtar bara:) Kl 00.00 ska mamma och peyman och en kille till henne och sama fira mig coh ville det ville inte ha tårta på sängen så vi äter tårtan nu på kvällen jag blir aldrig sugen på morgonen så mm:) Ja ja men bloggar mer senare nu på tv är det om M.J på arabiska kanal så ska kolla herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0