Nu ska jag brätta hur det gick till!!

Heej nu täker jag brätta hur det gick till. Det började med att vi kom fram till badet. Vi tog på oss bad kläder oss duschande av oss lite gran. Sen så hoppade vi in i pollen och badeade typ i en halvtimme. Sen blev vi hungriga och åt:) Efter det ville vi gå och bada vi hopp tonet så vi gick dit så såg vi att dom hade lagt nån tävling grej som vi ville tästa:) Så vi gjorde den. Sen så såg vi att det fans en stundsmatta där så vi ville hoppa. Först hoppade jag och Vendela sen ville Mariam också hoppa så vi gick för att hoppa då så gick Vendela och Mariam och dom ropade på mig Leyla Leyla! Kom jag sa att jag inte hade lust. Så dom hoppade sen så började jag få ont i ögona och började nuyssa. Srn så gick jag till Vendelas mamma och då började jag få ont vid brösten så jag kunde nästan inte andas! Så dom gav mig vatten men det hjälpte inte sen så gjorde dom saker som skulle kunna hjälpa mig med det gjorde inte det. Så jag började få änå mer ondare så jag började gråta för jag kunde nästan inte andas! Sen så ringde Vendelas mamma en abulans så dom kom och tog spruta på mig så jag skrek som fan! Sen häta dom en grej jag kunde sitta  på så dom bindade in mig med teke och allt för jag hade bara bekini! Så alla människor kollade på mig. Mm men men sen tog dom mig in och la mig på en säng kan man säga så väntade jag på mamma och syran. Så väntade vi någon timme och så kom läkaren och pratade med mig. Sen kom en anna efter 30 min kanske och pratade med mig också:) Sen sa dom att vi skulle hem så vi åkte hem. Och vendela földe med hem:) Men så var dagen allt kan hända!! Tur att vi hade vendelas mamma med:) Men jag ska tacka er tjejer och vendelas mamma att ni tog hand om mig :9 Älskar er Tack vendelas mamma tack Mariam Tack Vendela  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0