Så här ska min dag vara :)

God morgon:) SÅ här ska min dag vara jag börjar med: Att äta frukost , Blogga , Ringa Vendela , sms lite med vänner , Städa rumet , Vara med Min llla syra :) Titta på tv , Sitta vid datorn och kolla bloggar , Chilla hemma ,
ta en dusch , sedan fixa mig t.e..x Sminka mig platta håret , Klä på mig , Välja en fin väska och till sisst välja skor :) Sedan vänta på vendela , Sms med sara , Hälsa på Syrran och hennes kille som kommer , och sen ta bussen som går 15.54 mot stan och sen kinaresturangen :) Efter kinaresturang går jag och vendela mot bio och kollar på himmlen är blå:) Sen slutar den vi 20.00 och sen åka hem är hemma vid 20.30 så då kommer jag blogga men jag bloggar innan också :) Kommer ta massor av foton :) Bye Bye love you alal läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0