Ska kanske till kiosken senare på kvällen och köpa chipps till kvällen

Hallo jag tänker kanske på kvällen gå och köpa chipps på kvällen:=) vill ha det ska kolla på film:) Hahaha Peyvin igår när jag chattade med henne på msn sa jag jag ba jag har chipps och dresing och en morot som jag sitter och doppar i dresingen:) Hon ba fuck you vänta. Så kom hon med en skit god glass tro jag att det va:) men men jag kanske ska vara med vendela jag måste fixa min garderob och mitt rum så vi får se men kanske vid 19.00 eller 18.00 kasnke ska jag vara med peyvin och om inte bella och lorin åker och badar så kanske är vi med dom asså det är inte säker men om rojan kommer hit kommer peyvin :) Ja Ja men nu ska jag kolla potatisana där nere så vi hörs pööös


PEYVIN ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0